راهنمای خرید بهترین تردمیل خانگی

راهنمای خرید بهترین تردمیل خانگی

زمانی که به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، معیارهای مختلفی وجود دارد که یک تردمیل را واجد شرایط می‌کند، که باید آن را رعایت کنید. بهترین تردمیل‌های خانگی و مخصوص استفاده  منزل یا دفتر کار به اندازه کافی بی سر و صدا هستند، تا باعث ناراحتی دیگر اعضای خانواده نشوند، اما همچنان باید از یک موتور تردمیل قدرتمند برای کار کردن خود استفاده کنند

در میان لوازم و تجهیزات ورزشی خانه ،  تردمیل به دلیل کاربردی بودن آن بسیار مورد توجه است. بدون آنکه به پارک بروید در خانه خود با تردمیل پیاده روی می‌کنید. با وجود دستگاه تردمیل عالی برای استفاده در خانه گزینه‌های متنوعی برای تمرین وجود خواهد داشت تا افراد دارای سطح آمادگی بدنی متغیر بتوانند از تردمیل استفاده کنند.

بهترین تردمیل

با استفاده از معیارهایی مانند ، برند تردمیل ، موتور تردمیل پرقدرت و یا کشور سازنده ،  و نیز جزییات دیگری مانند جثه و شاسی تردمیل ،  عرض تسمه مناسب برای دویدن ، ضربه گیرهای لاستیکی و حرفه‌ای  مناسب جهت کم کردن عوارض ضربه به مفاصل زانو ، میتوانید بهترین مدل تردمیل خانگی و یا تردمیل باشگاهی را انتخاب و جهت استفاده در خانه از آن بهره مند شوید انواع بهترین برند موجود در بازار ایران میتوان از تردمیل تایتان فیتنس , تردمیل پروتئوس , تردمیل تایگر اسپرت ,تردمیل نوردیک ترک ,تردمیل پرو فرم , تردمیل فلکسی فیت ,تردمیل مارشال فیتنس ,تردمیل لیدر اسپرت ,تردمیل جی ایکس و… نام برد

product_image_2022126_123640

راهنمای خرید تردمیل: نحوه مقایسه، ارزیابی و تعیین بهترین تردمیل خانگی

برخی از سوالات کلیدی که ممکن است به دنبال پاسخ آنها باشید را در این فهرست برای شما جمع آوری کرده‌ایم. که عبارتند از:

چه قابلیت‌هایی در قبال قیمت محصول دریافت می‌کنید؟
شیب تردمیل چقدر است؟
چه کسانی قرار است از تردمیل استفاده کنند؟
کیفیت ساخت تردمیل چقدر است؟
تردمیل (از نظر اندازه و وزن) چقدر بزرگ است؟

قیمت تردمیل - میزان بودجه‌ خرید تردمیل خانگی خود را تعیین کنید

تردمیل به عنوان یک دستگاه بدنسازی خانگی می‌تواند بسیاری از توقعات شما از ورزش در خانه را پاسخ دهد. وقتی به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، خوب است که هیچ محدودیتی برای بودجه نداشته باشید. اما در واقع، این احتمال ممکن است برای شما وجود داشته باشد. برای کمک به تعیین بودجه تردمیل خود، این نکات را در نظر بگیرید.

تردمیل ارزان ارزش خرید را دارد؟

اگر تنها چیزی که می‌خواهید،یک تردمیل برای پیاده روی است، انتخاب یک تردمیل مقرون به صرفه و متناسب با بودجه شما کافی خواهد بود.

انتخاب یک تردمیل آرام با موتور قدرتمند

یک قانون ساده همیشه وجود دارد که هرچه موتور روی تردمیل کوچک‌تر باشد، به مراتب آرام‌تر نیز عمل می‌کند. اما اگر می‌خواهید از یک تردمیل که در حین کار می‌تواند متوقف شود استفاده کنید، بهترین تردمیل خانگی برای شما حداقل باید دارای یک موتور CHP 3.0 باشد.

کیفیت ساخت تردمیل را هنگام خرید تردمیل خانگی در نظر داشته باشید

در حالی که قیمت در کیفیت تردمیل تأثیرگذار است، برخی از تردمیل‌ها از نظر کیفیت ساختاری، با کیفیت‌تر از سایرین شناخته شده‌اند.

 

گارانتی تردمیل : بودجه بر مدت ضمانت و گارانتی تردمیل بسیار تأثیر گذار است. بنابراین اگر نگران صدمه تردمیل خود هستید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق‌تر به شرایط و زمان ضمانت نامه‌ آن داشته باشید.

انتخاب فضای مناسب برای یک تردمیل خانگی

هنگام انتخاب تردمیل برای استفاده خانگی، فضای مورد نظر برای قرار گیری آن را از قبل در نظر بگیرید. ما بسیاری از تردمیل‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم و محدودیت فضایی موضوعی است که بیش از هرچیزی باید بر اساس خانه خودتان به آن توجه کنید.

سایر ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب تردمیل خانگی در نظر قرار دهید:

هنگامی که بودجه خود و سایر ملاحظات را کاهش می‌دهید، ممکن است با تعداد محدودی تردمیل برای انتخاب مواجه شوید. برای داشتن یک انتخاب بهتر، مقیاس‌های موجود در یک تردمیل را نسبت به سایر تردمیل‌ها مقایسه کنید، و با توجه به سطح قابلیت مورد نظر هر کدام، محصول نهایی خود را خریداری کنید.

صفحه نمایش تردمیل خانگی

برخی از صفحه نمایش‌ها نسبت به سایرین تصویر بصری بهتری دارند. اکثر افراد تمایل دارند از تردمیل‌های دارای نمایشگر دیجیتالی لمسی استفاده کنند، نمایشگر تردمیل باید میزان سرعت، شیب، زمان و مسافت طی شده توسط کاربر را نشان بدهد که البته در بعضی از مدل‌ها ضربان قلب و میزان کالری مصرفی نیز نمایش داده می‌شود. همچنین صفحهٔ نمایشگر آن‌ها می‌بایست بزرگ بوده که خواندن سرعت، شیب، زمان و مسافت را برایتان آسان‌تر کند.

برای صفحه نمایش‌های LCD، صفحه‌هایی با نور پس زمینه آبی و حروف سفید از واضح ترین رنگ‌ها در هنگام مشاهده نمایشگرهای LCD است.

قابلیت برنامه ریزی تمرین

در حالی که شما فقط می‌توانید به صورت دستی تردمیل خود را برای تمرینات روزانه برنامه ریزی کنید، داشتن تمرین‌های از پیش برنامه ریزی شده در تردمیل، می‌تواند برای فوق العاده مفید باشد.

قابلیت اتصال به ا‌پلیکیشن

اکثر تولید کنندگان بزرگ تردمیل دارای قابلیت اتصال اپلیکیشن هستند که می‌توانند با تردمیل‌ها همگام سازی شوند. با این حال، همه تردمیل‌هایی که تولید می‌کنند نمی‌توانند با برنامه خود ارتباط برقرار کنند. به طور کلی، هر شخص برای همگام سازی بی سیم با برنامه‌ها باید یک هزینه‌ای در نظر بگیرد.

تسمه و یا کمربند سینه بی سیم

برای افرادی که می‌خواهند نرخ ضربان قلب دقیق خود را ببینند، استفاده از کمربند سینه وایرلس یک مزیت مهم است.

برخی از تردمیل‌ها با تسمه قفسه سینه سازگار هستند اما این تسمه به صورت بی سیم به روی آنها نصب نشده است. به طور کلی، تردمیل‌های مجهز به تسمه قفسه سینه برای نشان دادن نرخ ضربان قلب، قیمت بالاتری دارند.

product_image_2022126_123739

سوالات متداول برای خرید تردمیل خانگی

آیا تردمیل مورد نظر شما قابلیت تا شدن دارد؟

بهترین تردمیل‌های خانگی قابلیت تا شدن را دارند، اما این موضوع در مورد همه تردمیل‌ها صدق نمی‌کند. اگر نیاز به تردمیلی دارید که قابلیت تا شدن داشته باشد بهتر از پیش از خرید از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

وزن تردمیل چقدر سنگین است؟

اگر جای مشخصی را برای قرارگیری تردمیل در نظر گرفته‌اید، این سوال چندان مهم نیست، اما اگر جایی را هنوز مشخص نکرده‌اید و به طور مداوم در حال جابجایی تردمیل در خانه هستید، سنگینی آن می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. تردمیل های افقی نسبتاً سبک‌تر هستند.

برای انتخاب و خرید انواع بهترین مارک تردمیل خانگی و یا باشگاهی کلیک کنید

اشتراک گذاری